نشست مشترک مسئولان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و مدیران شرکت بورس کالا

نشست مشترک مسئولان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و مدیران شرکت بورس کالا

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در روز چهارشنبه مورخ 12/7/96 ، باحضور رییس ، نایب رییس ، دبیر و یکی از اعضای هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، جلسه ای در سازمان بورس کالا با مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این نشست مسولان بورس کالا با ارایه آمار شش ماه نخست سال ، برسلامت روند عرضه و معاملات EX3 در بورس کالا تاکید کردند که این موضوع نیز از سوی مسئولان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در ادامه این جلسه مسئولان انجمن ضمن تشریح مشکلات پیش روی فعالان این صنعت ، ازجمله خسارت های ناشی از عدم تامین مواد که در قراردادهای دولتی ، موجب ضبط ضمانت نامه تولیدکنندگان می شود ، تعهد پتروشیمی ها مبنی برتامین 7000تنی این مواد،بصورت هفتگی را خواستار شدند.

در همین راستا برای برون رفت از وضعیت موجود ، تداوم عرضه 7000تن مواد اولیه PE100 و PE80 مورد نظر طرفین این جلسه بود که پیرامون همین موضوع ، راه های تنظیم عرضه این مواد در بورس ، مورد بررسی قرارگرفت که بر قراردادهای بلندمدت نیز در این بحث و گفتگو تاکید شد.

در پایان این جلسه مقرر گردید که در خصوص پالایش سمت تقاضا در سامانه بهین یاب ، همکاری های بیشتری از سوی طرفین انجام گردد.

  • 1396/11/14
  • 2230

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید :

دیدگاه خود را بنویسید :