مجمع انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

مجمع انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

امروز (شنبه 13 آذرماه 1395) مجمع انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در هتل المپیک برگزار شد. علی اکبر رامین افشار به عنوان بازرس اصلی و حبیب الله غلامی به عنوان بازرس علی البدل انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، صبح شنبه 13 آذر ماه سال 1395 در هتل المپیک برگزار شد.

این مجمع پس از انتخاب هیئت رئیسه شامل آقایان جمالیان (رئیس مجمع)، صحاف امین (نایب رئیس)، حسین محمدی (ناظر اول)، خسروشاهی (ناظر دوم) و فرهاد صدقیانی به عنوان منشی، به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

امروز صدای انجمن شنیده می شود

وی ادامه داد: در آغاز راه بنا را بر ایجاد گنجایش های گسترده برای انجام کارهای بزرگ گذاشتیم و برای این که انجمن باید به دانش روز جهان پیوسته شود، هم پیمان شدیم.

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتلین با مروری به فعالیت های گذشته این تشکل، گفت: امروز در نگاه به پشت سر می توانم بگویم، راه را درست آمده ایم، رخدادها را خوب دیده و پیام ها را شنیده ایم. کاروان ما امروز پویا و پیشگام است.

جمالیان گفت: باید کوشش های ما برای ممکن ساختن غیرممکن ها ادامه یابد. با همه توان در سال گذشته کار کردیم، به هر نهاد سر زدیم، به دیدار مسئولان، کارشناسان، مدیران و وزیران رفتیم، نوشتیم و...

وی از 600 ساعت دیدار با کارشناسان و مدیران نهادهای مختلف خبر داد و تصریح کرد: معادل این زمان نیز برای مصاحبه ها، مکالمه ها و نامه ها با هدف رساندن پیام ها، زمان صرف شده است.

جمالیان با اظهار خشنودی از صرف این زمان برای پیشبرد اهداف انجمن گفت: باید انجمن به یک تشکل با اعتبار در معیارهای علمی و جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: امکان دارد از ذهنی بگذرد که ما گرفتار روزمرگی شده و یک جور وقت گذران، درجا زدن و دور خود چرخیدن است؛ چنین نیست آن چه که در انجمن می گذرد گواه حرکت به سوی دانش بنیان است.

جمالیان با اشاره به ارتباط انجمن با دو صندوق اعتباری توضیح داد: گفت و گو با صندوق شبکه آب های مرزی و توسعه آبیاری نوین انجام شده است و این گفت و گوها ادامه دارد. این همکاری ها بی شک آینده ساز است. امیدوارم این تلاش ها در سال آینده به نتیجه خوبی برسد.

وی با خوب توصیف کردن تعامل انجمن با آب و خاک، گفت: نشست هایی با مدیران این معاونت برگزار شده است. در اراتباط با وزارت جهاد کشاوزی نیز به لطف درک مدیران آن، کارهای بزرگی مانند یکسان سازی قراردادها مطرح شده و قرار است این مهم نیز انجام شود.

جمالیان گفت: برای نخستین بار برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه ملی آبیاری انجام شده است و اولین دوره این نمایشگاه با مدیریت انجمن و حضور سایر تشکل ها، در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

وی از اصلاح مناقصات در برخی استان ها خبر داد.

وی با اشاره به انجام مکاتبه و برگزاری جلسه با سازمان بورس، گفت: در این نشست ها به نحوه عرضه و تقاضا اعتراض کرده و درخواست دادیم تا این شیوه به سود تولیدکننده اصلاح شود.

جمالیان با بیان این که انجمن کوشش می کند تا همه فعالیت های جاری مرتبط با این صنعت را رصد کند، گفت: ما به برداشتن سقف 10 درصد به صورت جدی اعتراض کردیم. در همین زمینه به اقدام وزارت صنعت که ناگهان ارز مبادله ای را برای مواد اولیه حذف کرد، آن را پیگیری کرده و مکاتبات لازم را انجام دادیم که به رفع این مشکل منجر شد.

جمالیان، تلاش برای بازنگری در سایت بهین یاب، تدوین استانداردهای متعدد، همکاری با مرکز پژوهش های استاندارد، ارتباط با تشکل های صنفی دیگر، سیاست گذرای صنعت آبیاری کشور به عنوان یکی از کارهای جدی در کشور و... را بخش دیگری از فعالیت های انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ذکر کرد.

به گفته وی، راه ناهموار بیشتر دست ساز بوده و از کارشکنی ها سرچشمه می گیرد. جمالیان ادامه داد: رد پای دشمنان، دوست نما دیده می شود، کسانی که از بنیاد پیمان شکن هستند. آنها مانند سرباز فراری از خط مقدم هستند.

وی بار دیگر با یادآوری زمان صرف شده برای پیشبرد فعالیت های انجمن، گفت: کمیت بدون کیفیت ارزش چندانی ندارد از این روی برای تشریح موضوع ناگزیرم کارهای انجام شده را بیشتر توضیح دهم.

  • 1396/11/14
  • 2450

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید :

دیدگاه خود را بنویسید :