دیدگاه خبرنگاران از بازدید پاویون اختصاصی پلی ران در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران مرداد 1401

دیدگاه خبرنگاران از بازدید پاویون اختصاصی پلی ران در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران مرداد 1401


به گزارش خبرنگاران بخش اقتصادی و صنعت، پاویون اختصاصی پلی ران در طی 4 روز نمایشگاه با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان و مسئولین نمایشگاه مواجه شد. این پاویون با فناوری و تکنولوژی روز دنیا با چهره متفاوت تر از همیشه در مساحت حدودا 500 مترمربع واقع در ضلع شمالی سالن 38 قرار داشت . در پاویون پلی ران شرکت کنندگان گویی بصورت حضوری از کارخانجات و محصولات شرکت بازدید می کنند بدینگونه که داخل پاویون  پرده گسترده و بزرگی تصویر کارخانجات و تکنولوژی پیشرفته و رباتیک خطوط تولید و بخش های مختلف را در ابعاد وسیع نمایش داده و محصولات شرکت نیز دیده می شوند گویی داخل کارخانه به بازدید پرداخته ایم. همچنین در ادامه داخل سالن محصولات متنوع و با کیفیت بسیار بالای شرکت به نمایش گذاشته شده است.
پشت این ایده پردازی  حدود یک سال فکر مستمر مدیرعامل پلی ران بود که امسال هم تراز با تکنولوژی روز دنیا با موفقیت  تمام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اجرایی شد.

گفتنی است پلی ران در سال ۱۳۵۲ با انگیزه ایجاد تحول در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش های کشاورزی و ساختمانی کشور تاسیس شد و امروز پس از گذشت حدود نیم قرن با چهار واحد تولیدی پیشرفته به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری در کشور و به عنوان تولیدکننده پیشرو و نوآور در بخش کشاورزی و ساختمانی به شمار می رود.

این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه بالای متخصصان بومی و استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا ، همواره نقشی مهم در عرصه تولید ملی ایفا کرده و با این پشتوانه محصولاتی قابل ارائه و رقابت با برترین های دنیا ارائه داده است و با افتخار این محصولات درکشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گرفته است.

  • 1401/05/12
  • 5622

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید :

دیدگاه خود را بنویسید :